Najbolja društveno odgovorna kampanja u Srbiji za 2021. godinu?

„Neću da ćutim“ DOX TV-a!
Opširnije

Kampanja „Neću da ćutim“ koju je organizovao dokumentarni kanal DOX TV u saradnji sa Telekom Srbija ponovno je odjeknula u javnosti.

Na nedavno održanom regionalnom takmičenju SomoBorac, „Neću da ćutim“ je uvršćena među finaliste u kategoriji Digital MIX, za najbolju kampanju na jednoj ili više digitalnih platformi, a priznanja se nastavljaju.

Sada je kampanja „Neću da ćutim“ osvojila i svoju prvu nagradu! Ovog vikenda održana je dodela nagrada u organizaciji udruženja „Žute patalone“, a nagradu Grand Prix u kategoriji Kampanje sa svrhom, pripala je kampanji “Neću da ćutim”.

Time je upravo ova inicijativa proglašena za najbolju društveno odgovornu kampanju u Srbiji za 2021. godinu.

U čemu je tajna uspeha kampanje?

Za one koji još nisu čuli – kampanja „Neću da ćutim“ imala je za svoj cilj rušenje tabua i predrasuda u našem društvu. Krenulo se u uspostavljanje platforme za deljenje teških, pobedničkih životnih priča običnih ljudi iz Srbije i na taj način dalo se do znanja svima koji se bore sa sličnim životnim situacijama da nisu sami i da uvijek postoji način da se njihova priča čuje.

Osim platforme, borbi za bolje društvo doprinelo se i donacijom - životna priča Argentine Gidžić proglašena je za najupečatljiviju priču projekta, a ona je odabrala nevladinu organizaciju „Srbija velikog srca“, kojoj su DOX TV i Telekom Srbija donirali € 10.000.

Udruženje „Srbija velikog srca“ pokrenulo je novi projekt, Art & Fashion by The Special, čime se nastavlja ideja cele kampanje – dati glas onima koje se u društvu retko čuje.

A u čemu je zapravo tajna ove kampanje, koja je osvojila ljude, ali i žiri i struku, širom regiona?

„Već u samom početku kanala znali smo da želimo da budemo drugačiji, da želimo da pokažemo kako bez obzira na to što smo TV kanal koji nastoji da razmišlja globalno, možemo da delujemo lokalno – da ukažemo na i rešimo neke od problema s kojima se naši gledaoci svakodnevno susreću. Smatramo da nema koristi ni za koga ako svoje resurse ne uložimo u rešavanje konkretnih društvenih problema “ govori nam Maja Jelisić Cooper, direktorka DOX TV-a.

Direktorka marketinga DOX TV-a, Antonija Horak, nastavlja: „Tajna uspeha cele kampanje? Pronašli smo odličan tim, Homepage Srbija, koji su s nama delili istu viziju i misiju – dati glasi onima koje se u našem društvu retko čuje – i to uz pomoć digitalnih kanala. A moram priznati kako ne postoji osoba srećnija i ponosnija od mene kada vidim da ljudi iz naše branše zaista cene i konačno i nagrađuju ono što smo zajedničkim trudom napravili.“

DOX TV donosi novi doživljaj dokumentaraca

Kroz ovu kampanju, ali i ostale koje će nesumnjamo slediti, DOX TV dokazuje kako želi da bude više od dokumentarnog kanala – želi da inspiriše, motiviše i doprinese regionu i društvu kroz konkretne akcije. Na samom kanalu vode se motom „novi doživljaj dokumentaraca“ kroz koji posebno ističu važnost lokalnog sadržaja, ali i konkretnog uključivanja u zajednicu kroz ovakve kampanje.

Biti inspiracija svojim gledaocima kroz sadržaje koje emituju njihov je cilj, a vrednosti poput tolerancije, uvažavanja i empatije nastoje da promovišu kroz kanal, ali i među svojim zaposlenima.

Za one koji ne znaju, DOX TV je IPTV kanal specijalizovan da na vaše TV ekrane donosi najkvalitetnije i najaktuelnije dokumentarce iz svetske, ali i domaće produkcije. Iako su „mlad“ kanal, lansiran tek početkom 2020., uspeli su već da ostave svoj trag, a ova kampanja je dokaz kako na DOX TV-u imaju žarku želju da realizuju konkretne projekte važne za ovaj region.

Datum objave
24
November
2021